CNN Prima News marketing

marketing

Výpis příspěvků ke štítku „marketing“

Zákulisí kampaně Spolu: Má tři hlavní cíle, mířit bude na Babiše i Nerudovou

Kampaň do eurovoleb se začátkem dubna rozjela naplno a politické strany postupně rozkrývají svou taktiku, jak dosáhnout co nejlepšího volebního výsledku. Co nás čeká, naznačila i první superdebata lídrů kandidátek na CNN Prima NEWS, která proběhla minulý týden. Hlavní souboj lze logicky očekávat mezi ANO a koalicí Spolu, jež ale podle průzkumů aktuálně tahá za kratší konec. Podle informací redakce CNN Prima NEWS bude mít její kampaň tři základní cíle.

Po Edenu bych už možná nedokázal odejít, říká končící šéf marketingu Oktagonu MMA

Tři roky, přes třicet velkých turnajů. A teď konec. Nikolas Pátek vedl od roku 2021 marketing organizace Oktagon MMA, ale od dubna už se vydává novou cestou. A to i přesto, že má před sebou česko-slovenský sportovní gigant doslova zlomové události. Nicméně na akci Oktagon 58 v pražském Edenu už dorazí jako fanoušek. „Když máte ten nejlepší produkt, tak to jde vlastně samo,“ hodnotí zpětně svou štaci pod žlutočernou značkou.

Trump představil zlaté tenisky, dříve prodával steaky i vodku. Bidenův tým se mu vysmál

Bývalý americký prezident Donald Trump představil v sobotu na tematickém veletrhu vlastní sérii tenisek spolu s jejich limitovanou edicí ve zlaté barvě, pár blyštivých bot stojí v přepočtu přes 9 400 korun. Republikánský kandidát do Bílého domu kromě oblečení nebo hrníčků prodává i vlastní kolínskou. Dříve své jméno propůjčil nejrůznějším produktům od steaků, přes matrace, deskovou hru, vodku, vodu po obleky. Michael Tyler, mluvčí kampaně současného prezidenta Joe Bidena, si z Trumpa kvůli teniskám utahoval.

GLOSA: STAN zlobivým dítětem vlády. Tentokrát vystrčil růžky „zbytečný“ ministr Dvořák

Vládní hnutí STAN je opět v kurzu. Stačilo změnit logo, nastartovat novou kampaň v duchu „konec nesrozumitelných kompromisů“ a tento styl okořenit o několik provokativních, až třaskavých vyjádření. Z marketingového hlediska brilantní krok, což ukazují i poslední průzkumy. O poznání méně spokojeni jsou ale koaliční partneři. Jak dlouho budou ještě růžovo-žlutou revoluci a zlobivé dítě vlády tolerovat?

KOMENTÁŘ: Rakušanův výstřel z Aurory aneb Výměna antibabiše za antifialu

Člověk nemusí být zrovna Mirka Spáčilová, aby tušil, že na Oscara, Zlatý globus ani na Českého lva to Rakušanovo video asi stačit nebude. Kamera nic moc. Scénář vysloveně aušus a ruku na srdce, nejlepší herecký výkon v hlavní roli by taky měl vypadat úplně jinak. Tudíž to jediné, co lze s klidným svědomím pochválit, je lokace. Ostatně když se dá video točit v německém supermarketu nebo v kuchyni Krámářovy vily, pak asi není důvod, aby se nemohlo něco nafilmovat i ve sportovní šatně.

Kvalitní klip, možná podráždí koaliční partnery, chlubil se Rakušan. Zpátečku vzal až později

Volejbalové video Starostů, v němž ministr vnitra Vít Rakušan (STAN) dává na vědomí, že si promluví s Petrem Fialou (ODS), nemělo být útokem na premiéra. V reakci na ostrou kritiku to nyní tvrdí Rakušan. Vicepremiér a šéf STAN se přitom v podcastu Insider ještě před vydáním kontroverzního klipu chlubil dílem profesionálních marketérů, jehož obsah možná podráždí koaliční partnery.

Závody v trapnosti. Rakušanovi marketéři zkouší trumfnout Fialovu Nutellu, míní Kolář

Ač se ministr vnitra Vít Rakušan (STAN) stavil ve videu z volejbalové šatny proti „přizdihráčství“, sám se tak podle komentátora Petra Koláře zachoval vůči premiérovi Petru Fialovi (ODS). Ve vysílání CNN Prima NEWS Kolář počin šéfa resortu ostře zkritizoval s tím, že se jeho marketéři nejspíše pokouší „v závodech trapnosti“ trumfnout již zlidovělé video předsedy vlády s Nutellou. Podle politického marketéra Petrose Michopulose může příspěvek u některých voličů hnutí zabodovat.

Esej Jana Jiráka o proměně médií: Jak racionalitu nahradily emoce

Papírové noviny chřadnou, ubývá lidí, kteří vlastní rozhlasový či televizní přijímač, počty amatérských novinářů rostou. K tomu se média stávají nástrojem manipulace, šíření klamných informací a všudypřítomného marketingu. Zdá se, jako kdyby to, čemu jsme si zvykli nepříliš přesně říkat „média“, prodělávalo zcela zásadní, a v mnohém zjevně neblahé změny.

Z Pavla je loutkový prezident. Z Hradu byli odstraněni všichni srdcaři, míní Valeš

Petr Pavel může být jen loutkovým prezidentem, rozhodující je, kdo tahá za drátky. V pořadu 360° na CNN Prima NEWS to uvedl politolog Lukáš Valeš. Personální bouře na Hradě podle něj zasáhla především nejvlivnější členy týmu z předvolební kampaně, kteří mu v době klání o prezidentské křeslo byli nejblíže a „dělali pro něj srdcem“. Hostem pořadu byl také mluvčí bývalé hlavy státu Miloše Zemana Jiří Ovčáček. Ten odstupující členy týmu vnímá jako marketingové experty, ale ne politicky zběhlé odborníky.

Harry se v novém dokumentu opět obul do své rodiny. Dělá chybu, neví, co chce, říká Svoboda

Nový dokument prince Harryho se soustředí hlavně na sportovní událost Invictus Games, přesto si neodpustil rýpnutí do královské rodiny, od které se mu prý nedostalo dostatečné podpory po jeho návratu z Afghánistánu. Podle bývalého ministra zahraničních věcí Cyrila Svobody se jedná zejména o marketingový tah, ale i o projev slabosti. Totéž si myslí i historik Martin Kovář. Jak uvedl pro CNN Prima NEWS, vévoda ze Sussexu si díky tomu snadno přišel na desítky milionů dolarů.

Expert: Dramatičtí poslanci. Kupují spacáky a loučí se s rodinami, jsou to slovní hýřilové

Poslanci jsou dramatičtí – kupují si energeťáky, spacáky, loučí se s rodinami. Za úsporný balíček chtějí vlastně padnout. V pořadu 360° na CNN Prima NEWS to uvedl odborník na politický marketing Oto Klempíř. Doplnil však, že vystoupení politiků ve Sněmovně nedokázal dlouho poslouchat. „Hovořit mohou deset hodin – a za tu dobu řeknou 90 tisíc slov. Jsou marnotratní slovní hýřilové,“ podotkl.