Extrém

2. července 2015 11:51

redakce Prima Lajk

Facebook má nové logo. Prý má být přátelštější, nám přijde spíš nudnější

Největší sociální síť už prošla mnoha změnami. Teď přišlo na řadu její logo...

Tak co, poznali byste rozdíl? Podle slov kreativního ředitele Facebooku Joshe Higginse má být nové logo "modernější, působit více přátelsky a přívětivě". Podle nás je ale hlavním účelem, aby bylo ještě více neutrální, takže vypadá už úplně jako normální písmo vytržené z věty. Sice nenadchne, ale samo o sobě ani neurazí, což je ostatně hlavní účel symbolů všech velkých korporací. A co si budeme nalhávat, Facebook patří mezi nejznámější značky vůbec.

Největší změnou je zjednodušené písmo "a", jinak se jenom trochu upravil řez písmen. Samotný čtvercový symbol "f" a různé jeho variace zůstává úplně stejný.

Je úplně jasné, že pokud už se někomu Facebook fakt zprotivil a chystá se smazat si účet, tak při pohledu na nové přátelštější logo zjihne a určitě si to rozmyslí. Haha!

A co vy? Milujete teď Facebook o to víc? ;)

Sdílejte článek

Přečtěte si také