Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Extrém

FOTO: Chlapec trpěl děsivou kožní alergií. Vypadal, jako kdyby měl spáleniny třetího stupně!

Chlapec si toho musel kvůli své nemoci hrozně vytrpět!
Vydáno: 22.04.2017
Chlapec byl závislý na steroidní masti.
Chlapec byl závislý na steroidní masti. Autor: profimedia.cz
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

 

Pětiletý Chase Henderson má za sebou velmi náročné období. Kvůli ekzému, na který trpěl od malička, začal používat steroidní mast, na kterou se u něj vybudovala závislost. Mazal se s ní totiž dlouhé dva roky. Když ji ale přestal užívat, objevily se u něj děsivé vedlejší následky. Jeho kůže hořela, hnisala a objevovaly se mu na ní velká suchá místa. 

Žena trpí velmi vzácnou chorobou.

Ženě neustále odpadávají kusy kůže po celém těle. Může za to tahle šílená choroba!

Chlapcova matka si v jednu chvíli dokonce myslela, že Chase zemře. Byl apatický a trpěl velkými bolestmi, kvůli kterým se nebyl schopen dokonce dva měsíce postavit na nohy. Chybějící steroid prostě nechával jeho tělo v ohni. Pokožka vypadala, jako kdyby byl vážně popálený a matka musela po dobu dvou let každý den prát jeho povlečení, protože bylo plné kůže a krve. Nyní už chlapec ale svou chorobu překonal, závislosti se zbavil a konečně vypadá jako zdravé dítě. 

Podívejte se, jak děsivě chlapcova kůže vypadala: 

Chlapec se nemohl vyrovnat se svou kožní nemocí. Nakonec mu s tím pomohl labrador Rowdy!

DOJÁK: Chlapec kvůli nemoci kůže nesnášel svůj obličej. Zázračně mu pomohl tento vzácný pes!

Chudák dívka!

GALERIE: Tahle dívka je jako lidský had! Kvůli vzácné nemoci se její kůže loupe. Nepustí ji ani do školy!



Článek je zařazen v: nemoc , kůže , spáleniny
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama