Extrém

8. dubna 2015 17:35

Tereza Javorová

NOVÝ TREND? Chodili nazí do práce. Jak to ovlivnilo jejich myšlení a produktivitu?

Veškeré zábrany i oblečení odložila v březnu firma The Bold Italics v San Francisku. Do práce přišli všichni její zaměstanci nazí a celý měsíc běžně pracovali, chodili na schůzky nebo vášnivě diskutovali. A "nahý" březen si dokonce nemohou vynachválit!

Firma se rozhodla vtipně a dost kontroverzně upozornit na problém open-spaceů, tedy velkých kanceláří bez stěn pro hodně lidí. Teorii převedenou v praxi – žádné stěny, žádné oblečení – si doslova na vlastní kůži vyzkoušeli zaměstanci firmy The Bold Italics.

"Bylo to úžasné! Zlepšila se mezi námi komunikace, týmová spolupráce, kreativita i produktivita. Byli jsme otevřenější k novým nápadům a neměli žádné zábrany," uvádí jeden ze zaměstananců firmy.

Heslem "Free genitals, free mind", tedy "Volné genitálie, volná mysl", se firma prý řídila celý březen. Oblečení bylo podle ní poslední překážkou v dokonalém pracovním prostředí.

Aprílový vtípek

Zní vám celá zpráva neuvěřitelně? Taky že je. Po pár dnech vyšlo najevo, že fotky nahých zaměstanců i veškerá vyjádření nad efektivitou a úspěšností "nahého" měsíce byly jen aprílovým vtípkem. Fotky prý firma vytvořila za deset minut a rozeslala do světa. "Překvapilo nás, kolik lidí si myslelo, že jsme celý měsíc opravdu chodili do práce nazí," smáli se zaměstanci.

"Ve skutečnosti bylo celé focení velká legrace a dokonce si myslím, že pracovat nazí není tak úplně špatný nápad," podotkla jedna aktérka aprílového vtípku.


Přečtěte si také