Extrém

26. května 2015 15:52

Barbora Koukalová

Reklamě na jižní Moravu se směje celý internet: Tohle je vidlácké peklo za čtyři mega!

Máte dneska špatný den a ještě jste se nezasmáli? Pak jste tady správně. Nová reklama na Jihomoravský kraj vás pobaví zaručeně, tedy pokud nejste sami z jižní Moravy. Pak vám doporučujeme opustit internet nebo budete plakat.

Znáte přece to přísloví, že Cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly, což ve zkratce znamená, že někdo myslí něco dobře, ale nedokáže domyslet důsledky a pak se z toho stane strašný průšvih.

Tak přesně tohle se týká nové reklamy na Jihomoravský kraj, která se stala slavnou proto, že se jí každý směje. Takhle, milé děti, vypadá peklo za čtyři miliony korun.

To je totiž celková částka určená k propagaci a vysílání tohoto "videjka", za nějž si autor Lukáš Gargulák účtoval skoro sto padesát tisíc a o svém projektu tvrdí, že je postaven na konceptu Happy od Pharrella Williamse. K jeho smůle by i retardovaný Lála z Teletubbies dokázal vybrat nejen aspoň lepší hudbu, ale i kameru, lidi, střih, jiný nápad, cokoliv.

Jižní Morava teď bude strašně slavná. Ale rozhodně ne tak, jak by chtěla.


Přečtěte si také