Extrém

2. července 2015 16:15

redakce Prima Lajk

Skvělá kampaň ukazuje, jak nás neustálé civění do telefonů odcizuje

Kdo by se díval do očí svého blízkého, když má na dosah ruky tu kouzelnou obrazovku.

Snad v každé reklamě na chytré telefony vídáme rozzářené tváře lidí, kteří jsou neskonale šťastní, že můžou být stále se svými blízkými, můžou sdílet společné okamžiky i emoce - to vše jim umožní ta zázračná krabička. Prostě jsou pořád ve spojení! Jenže není to vlastně celé dost naopak? Nezapomínáme při ťukání zprávy do messengeru, že vedle nás sedí člověk, s kterým jsme šli na kafe nebo který nám chtěl něco říct?

Skvěle to uchopila kampaň čínské pobočky Ogilvy. Připravili ji pro tamní Centrum pro psychologický výzkum. Civění do telefonů a tabletů je totiž už dávno problém, jímž se zabývá psychologie i psychiatrie.

Heslem kampaně je: "The more you connect, the less you connect!" neboli "Čím více se připojujete, tím méně jste ve spojení."

"Hraj si sama, musím ještě vybrat kabelku!"

Není nad společné rodinné snídaně - otec, syn a telefon.

Souhlasíte, že moderní spojovátka staví mezi lidmi zdi?

Sdílejte článek
Štítky reklama emoce telefon kampaň smartphone Ogilvy

Přečtěte si také