24. dubna 2014 13:00
Jana FikotováClaudia Schiffer je náročná. Neuvěříte, kolik odmítla za večeři s princem
Claudia se spojila s odborníky ze Schwarzkopf a vytvořila vlastní Ultime Blonde – speciální kolekci blond odstínů pro luxusně hebké a plavé vlasy. Zdroj: Schwarzkopf
Kdo by nechtěl povečeřet s krásnou topmodelkou Claudií Schiffer (43). Tento sen si chtěl splnit i neznámý arabský princ. Claudie však raději honoráře bere za pořádnou práci než za jeden večer strávený s mužem, byť jen při večeři.
Většina krásek by takovou příležitost rozhodně neodmítla, ovšem Claudie Schiffer je rozhodně z jiného těsta. Slavné krásce totiž neznámý princ nabídl za jednu jedinou večeři v přepočtu více než 30 milionů korun. Ona to však odmítla.
O této neobvyklé nabídce modelka promluvila v televizní show Jonathana Rosse. „Odmítla jsem to, ale vím, že spousta modelek by to vzala bez rozmýšlení.“ Modelka se raději věnuje pracovním povinnostem, které jí přinášejí mnohem větší finanční nabídky.
Díky svému profesionálnímu přístupu se stala jednou z nejúspěšnějších topmodelek. Za léta své kariéry je nestárnoucí ikona navždy spojena se světoznámými módními značkami a návrháři. Ve světě módy a kosmetiky se nyní Claudia Schiffer prosadila také díky nové značce vlasové kosmetiky, kterou právě uvádí na trh společně se Schwarzkopf.
Claudii Schiffer objevil hledač talentů v roce 1988 na jedné diskotéce v německém Düsseldorfu, odkud modelka pochází. Přemluvil ji, aby odjela do Paříže a zkusila modeling. Světová módní metropole ji přijala více než kladně a ještě téhož roku se Claudia objevila na obálce francouzského vydání Elle. Poté se stala hvězdou světové kampaně na džíny Guess a její hvězda začala stoupat. Nedlouho po svých prvních krůčcích na módních molech byla vybrána jako tvář značky Chanel a začala úzce spolupracovat mimo jiné s Karlem Lagerfeldem.
V roce 1990 se Claudia Schiffer stala první modelkou v historii, která se objevila na obálce známého hudebního časopisu Rolling Stone. Díky tomu pronikla až do nejužší špičky světových supermodelek éry 80. a 90. let minulého století. Díky svému charisma se objevovala na titulkách časopisů častěji než kterákoli jiná modelka a dostala se proto také do Guinessovy knihy rekordů. Pracovala pro renomované módní návrháře i značky, stala se například tváří značky Yves Saint Laurent.
Značka vytvořená „na míru“Během své kariéry strávila Claudia Schiffer mnoho hodin u vlasových stylistů, což pro její vlasy představovalo velkou zátěž. Měla příležitost pracovat s největšími vlasovými odborníky, rukama jí prošly tisíce kosmetických přípravků a nabyla velkých zkušeností s vlasovou kosmetikou. Bohužel ale nikdy nenašla výrobek, který by ji uspokojil ve všech ohledech. Proto v ní postupně uzrálo přesvědčení, že by si mohla sama navrhnout svou osobní kosmetickou řadu „dokonalých přípravků“, které by uspokojily i ty nejnáročnější požadavky.
-juf-
Tip Prima-Style.cz: Nic ze světa celebrit neunikne VIP Zprávám - začínají za pět minut osm na Primě.
Claudia Schiffer je sexy i ve třiačtyřiceti letech
Zdroj: facebook
Který muž by netoužil zažít večeři po boku této krásky
Zdroj: facebook
Claudia Schiffer díky svým krásným vlasům propaguje vlasovou kosmetiku
Zdroj: facebook
Claudia se spojila s odborníky ze Schwarzkopf a vytvořila vlastní Ultime Blonde – speciální kolekci blond odstínů pro luxusně hebké a plavé vlasy.
Zdroj: Schwarzkopf
Claudia Schiffer je sexy i ve třiačtyřiceti letech Zdroj: facebook
Který muž by netoužil zažít večeři po boku této krásky Zdroj: facebook
Claudia Schiffer díky svým krásným vlasům propaguje vlasovou kosmetiku Zdroj: facebook
Claudia se spojila s odborníky ze Schwarzkopf a vytvořila vlastní Ultime Blonde – speciální kolekci blond odstínů pro luxusně hebké a plavé vlasy. Zdroj: Schwarzkopf