22. ledna 2018 09:00
Dívka v hidžábu doporučuje nový šampon
Každý známe společnost L'Oréal Paris. Ta si pro tentokrát zavolala britskou beauty blogerku Amenu Khan, která měla představit nové prostředky na vlasy. V reklamní kampani se však Khan představila v hidžábu a fanoušci jsou zmateni, zda jde tedy skutečně o reklamu na šampony.
Společně s dalšími modelkami z reklamy mluví Amena o prouktech z nové kosmetické kolekce Elvive a také o této spolupráci se světovou značkou. ‚‚Kolik značek si dovolí něco takového? Příliš ne. Vlasy nejsou pod hidžábem vidět, ale jde hlavně o naše hlasy,“ nechala se slyšet Khan.
Na focení a natáčení reklamy si společnost L'Oréal Paris pozvala významného světového fotografa Johna Rankina. Ten nabídl Ameně výrazný look zaměřený na růžovou barvu. Dívka se pokusila zbořit mýty o tom, že v každé reklamě na šampony musí být přítomny husté všude rozevláté vlasy.
‚‚Ženy, které vlasy neukazují, se o ně automaticky nestarají? Vlasy jsou jednou z nejdůležitějších částí hygieny. Pro mě je to znak ženskosti. Líbí se mi dělat si všelijaké účesy a používat rozličné kosmetické produkty, včetně těch aromatických,“ dodala Amena v rozhovoru.
Podobnou akci už značka L'Oreal Paris uskutečnila, konkrétně když se na přehlídkovém molu objevila dívka v hidžábu. Šlo o modelku Halimu Aden.