15. května 2013 06:30
Blanka KonrádováIggy Pop si nechal za tenhle škleb pěkně zaplatit!
Limonádový koncern Schweppes si nemohl vybrat lépe, když na uvedení nového nápoje ve španělském Madridu angažoval kmotra punku Iggyho Popa. Šestašedesátiletý hudebník je natolik silnou osobností, že se nenechal vmanévrovat do role reklamní figurky a byl prostě svůj.
Ochutnávku nové citronové limonády tak doprovodil neskutečnou škálou grimas, které rozhodně neodpovídaly jednoznačně libým pocitům. Ale právě to může firmě, která světu dala tonik, hrát do karet. „Opravdu je ta příchuť tak hnusná?“ chce se říct při pohledu na Iggyho výraz a přesvědčit se na vlastní chuťové pohárky.
Od věci navíc určitě není ani Iggyho šlachovitá figura a záviděníhodná forma, díky níž stále pobíhá po pódiu jako zamlada. Ta může z obyčejné přeslazené vody udělat pro spotřebitele hotový elixír mládí. Snad si to tedy rocker nechal dobře zaplatit.
-hel-