TopStar

12. září 2018 12:30

Ilona Blašková

Kauza Leoš Mareš vs. Kazma rozluštěna! Jak to tedy bylo?

Pamatujete, jak před časem vypukla „válka“ mezi Leošem Marešem a Kazmou? Začátkem dubna totiž Leoš uzavřel sázku, že měsíc bude jezdit trabantem a pokud ho někdo uvidí v jiném autě než v modrém trabantu, ať už jako řidiče nebo spolujezdce, dotyčnému dá své luxusní ferrari v hodnotě 8 milionů korun. Toho využil známý provokatér Kazma a vymyslel plán – fingovanou autonehodu. Důvody které ho k tomu vedly jsou překvapivé!

Na svém Instagramu si pak Leoš posteskl, že ho Kazma napálil a chce ho o luxusní vůz obrat. Popisoval svůj traumatický zážitek, při kterém si myslel, že šlo o život. Šokovaný Mareš sám přiznal, že přesně nevěděl, co dělat a řídil se proto pokyny lidí kolem. A právě na jejich radu opustil svůj trabant a usedl za volant havarovaného auta, se kterým jen krátce popojel dozadu. Pocit úlevy z toho, že právě někomu zachránil život, ale okamžitě vystřídal další šok, když se na něj vyřítily kamery s Kazmou v zádech. Ihned se začalo spekulovat, že nejde o konflikt, ale společnou dohodu, která bude mít nějaké zajímavé vyústění.

A jak to tedy bylo doopravdy? Celou akci měl Kazma důmyslně promyšlenou. Den co den po celý jeden týden Kazma mezi pátou a šestou hodinou ranní kempoval před Leošovým domem, aby zmapoval, jeho přesný denní rituál. Všechny detaily byly do puntíku promyšlené a vše perfektně připravené. Řidiče a spolujezdce havarovaného automobilu hráli profesionální herci. Celou akci trénovali několik dní, aby nenastal žádný jiný scénář, než ten, co napsali oni sami.

Fingovaná autonehoda dopadla přesně podle plánu. Leoš se zachoval jako hrdina a Kazma jako zmetek, který ho právě připravil o jeho milované ferrari. Zpočátku Leoš souhlasil, že ferrari prohrál a sázku splní, ale pak se mu to rozleželo v hlavě. Ono totiž to ferrari tak trochu není jeho. Jak Kazma zjistil, auto patří leasingové společnosti. A tak se Leoš zachoval jako správný byznysmen a navrhl kompromis. Na ten však Kazma nepřistoupil. O ferrari tu ale nešlo. O co tedy?

Ti pozornější si mohli všimnout, že fotky, které Kazma sdílel na sociálních sítích, obsahovaly hashtag #ferrarinadobrouvěc a symbol 1/10. V České republice totiž jen jeden z deseti lidí zastaví u dopravní nehody. Ve skutečnosti tedy šlo o velkou osvětovou kampaň ve spolupráci s Besipem a Ministerstvem dopravy, aby lidé více zastavovali u dopravních nehod.

A proč si vybral zrovna Leoše Mareše? Protože ho lidé milují a jeho značka prodává. Jeho sociální sítě patří mezi ty nejsledovanější a Leoš je v České republice ten nejvlivnější influencer. A právě on je hrdinou celého příběhu, protože je tím jedním z deseti, který zastavil, aby pomohl během dopravní nehody.

Sdílejte článek

Přečtěte si také