25. června 2018 12:07
Louis Vuitton prodloužil partnerství s dětským fondem Unicef
Louis Vuitton a Unicef Zdroj: Instagram/pavlinalvrodeodrive
Luxusní značka Louis Vuitton již potřetí prodloužila svou spolupráci s organizací Unicef. Prodej přívěsků a náramků v různých barevných kombinacích pomáhá dětem v nouzi. Prodej doplňků známé značky přinesl fondu od roku 2016 už pět milionů dolarů (přibližně 105 milionů korun).
Z každého prodaného kusu doplňku, který stojí 175 liber (zhruba 5 140 korun), jde na dobročinné účely 100 liber (necelé 3 tisíce korun). Kromě zmíněného barevného náramku je k dostání také dražší verze, která je celá stříbrná. K dostání je za 350 liber (téměř 10 300 korun). Nejdražší pak je stříbrný přívěsek s cenovkou 420 liber (přes 12 300 korun). Z těchto variant posílá Louis Vuitton na dobročinnost 200 liber (téměř 5 900 korun).
Barevný náramek Louis Vuitton/Unicef
Získané peníze mají být využity v Sýrii a dalších zemích regionu k zajištění vody, jídla, léků a oblečení pro děti. Podle odhadů fondu Unicef v roce 2017 pomohlo partnerství téměř jednomu a půl milionu dětí v přístupu k vodě. Kampaň nazvaná #makeapromise campaign umožňuje zájemcům svým nákupem šperku přispět na podporu potřebným.
Kampaň dosud podpořili mnohé celebrity, například bývalý fotbalista David Beckham, módní návrhář Kim Jones nebo supermodelka a návrhářka Kate Moss.
David Beckham, Kim Jones a Kate Moss - LV/Unicef