17. dubna 2019 17:00
Tereza ŠulcováModelka Gigi Hadid se stala influencerkou McDonald's! Fanoušci jsou v šoku
Celosvětově známá modelka Gigi Hadid, která dobývá módní mola po všech koutech světa, je známá nejenom svou krásou, ale také vášní k jídlu. Hadid se netají tím, že miluje burgery, a tak není divu, že spolupráce s řetězcem restaurace s rychlým občerstvením McDonald's jí jistě udělala radost.
Před dvěma lety byla Hadid pozvána do televizního pořadu The Tonight Show. Moderátor Jimmy Fallon si připravil pro modelku překvapení. Světlovlasá kráska se totiž svěřila, že miluje burgery, a tak si moderátor pro sebe a modelku připravil dva burgery, které si oba vychutnali během vysílání. Hadid se jenom zeptala, zda v burgeru nejsou rajčata, protože ta jediná nemá ráda.
Nyní se modelka svěřila s novou spoluprací, ze které musí mít jistě radost. Stala se totiž influencerkou známého řetězce fastfoodového občerstvení McDonald's! Na sociální sítě zveřejnila svoji fotografii, jak konzumuje hranolky od zmíněného řetězce. „Najedená a hydratovaná,“ napsala modelka ke snímku.
Fanoušci se k partnerství vyjadřují různě. „Tohle by byl můj sen,“ napsalo hned několik uživatelů. Ovšem ne každý s propagací tohoto řetězce souhlasí. „Opravdu nechápu, proč podporujete McDonald's. Jsem zmatená, že někdo tak inteligentní, dobře informovaný a vlivný člověk jako vy, by měl být spojen s touto společností. Určitě to nebude kvůli financím? Existuje několik dalších způsobů, jak být najedená a hydratovaná,“ stěžovala si fanynka.
Mnoho lidí se domnívá, že tváří této společnosti by neměly být modelky, ale lidé s nadváhou, kteří jsou o dost věrohodnější. Jelikož fastfood není zdravá strava a způsobuje obezitu a zdravotní problémy.
Modelka již spolupracuje se značkami jako Maybelline, Tommy Hilfiger, Fendi a Moschino. Jedna z největších spoluprací je partnerství s Victoria's Secret Fashion Show, kde Hadid pravidelně vystupuje.