návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Beru na vědomí

reklama

Showbyznys

Horký románek Beatě Rajské svědčí

Ve světě módního návrhářství je nejdůležitější mít originální nápady a umět je prodat. Beata Rajská patří k našim nejlepším módním návrhářkám, a její přehlídky jsou úspěšné také proto, že při nich vyžaduje dokonalé líčení svých modelek podle nejnovějších trendů.
Vydáno: 06.03.2015
Beata Rajská
Autor: Guerlain Beata Rajská

Aby byla schopná objektivně posoudit a vybrat to nejlepší, musí všechny produkty otestovat doslova na vlastní kůži. Výrobků je ale na trhu nespočet a probrat se jimi není pro tak zaměstnanou ženu časově zvládnutelné. Beata Rajská proto náramně uvítala, když ji navštívil její kamarád, špičkový vizážista, Jose Luis Yuve a přivezl jí ukázat novinky letošního roku v dekorativní kosmetice značky Guerlain. „S Beatou jsme se potkali na loňském filmovém festivalu v Karlových Varech. Doslova mne tam okouzlila svým šarmem a osobností. Vyzařuje z ní vše, co na ženách miluji – je ženská, jedinečná, krásná a má vlastní názor na svět,“ nadšeně popisoval první setkání s Beatu Rajskou Jose Luis Yuve, mezinárodní make-up artista značky Guerlain, který byl minulý rok hlavním vizážistou českých i světových filmových a módních hvězd karlovarského filmového festivalu.

Beata se s Jose Luisem na filmovém festivalu nejen poprvé setkala, ale dokonce měla i tu čest, že ji nalíčil. Už od první chvíle se mezi nimi vytvořilo silné přátelské pouto a okamžité splynutí duší. „Ve Varech kolem nás byly modelky, herečky a on se ke mně choval jako k největší hvězdě. Něco jsem si chtěla podat a on přiskočil a řekl: „Ne, ty ne! Ty nejsi “jen“ modelka! Ty jsi star!“ To bylo moc milé! Každá z nás se chce občas nechat hýčkat a Jose to umí,“ prozradila Beata Rajská, která má právě od Joseho na zdi v kanceláři “list líčení“ s věnováním a slovy: „Beato, MAKE‑UP jsou šaty Tvé tváře!“

Že se opět setkají, Jose Beatě slíbil ještě týž den a svůj slib opravdu dodržel. S plným kufrem svého náčiní, se kterým prý dovede zázraky, zaklepal na dveře Beatina butiku v Praze. Po chvíli vítání a vyprávění se pustili do práce. Z kufru začal postupně vytahovat všechny produkty z nové kolekce líčení Terracotta Guerlain, které Beatě jeden po druhém představoval. „Zkušenosti s kosmetikou Guerlain už samozřejmě mám. Používám vychytávky, které mi nechybí v koupelně ani v kabelce. Na jejich “meteoritové pudry“, base radiance, orchideé imperiále krémečky a séra nedám dopustit,“ jmenovala oblíbené produkty Beata Rajská. Nejvíce si ji tato značka získala svou profesionalitou.

Josemu v butiku, kromě samotné Beaty, učarovaly také její nádherné zelenkavé šaty. Právě k nim jí José daroval ještě nový parfém Guerlain La Petite Robe Noire – v překladu „Malé černé“ v jarní zelené verzi. Výsledný efekt byl tak ohromující, že by Beata mohla v mžiku vystoupit na jedné ze svých přehlídek v roli modelky.

Beata Rajská od svého kamaráda vizážisty, který pochází z Latinské Ameriky, dostala balíček, který všechny novinky letošní sezóny obsahoval. Může si proto pěkně v klidu všechny produkty vyzkoušet i při běžném denním líčení. Z jejího nadšení však bylo už v butiku patrné, že bude trvat na tom, aby kolekce Terracota Guerlain byla hlavní kosmetikou používanou při jejích přehlídkách.

Beata Rajská  Foto:

Beata Rajská

Článek je zařazen v: kosmetika , líčení , přehlídka , filmový festival , vizážista , kufr , butik

reklama