návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
Reklama
Showbyznys

Většina vitaminů je naprosto zbytečných. Tady je rada, které byste měli jíst!

Zdá se to opravdu jednoduché. Jíst zeleninu, trochu cvičit a samozřejmě užívat vitamíny. Nebo také ne…
Vydáno: 30.08.2017
Většina vitaminů je nebezpečná!
Autor: istock.com Většina vitaminů je nebezpečná!
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Desetiletý výzkum ukazuje, že neexistuje zatím žádný důkaz o tom, že by užívání vitamínů a doplňků stravy, mělo nějakou významnou úlohu. Ve skutečnosti se nedávné studie přiklánějí spíše k opačnému směru. Zjistilo se, že některé vitamíny mohou být pro tělo dokonce i velmi špatné. Některé byly spojeny s nárůstem rizika ledvinových kamenů a rakoviny.  

„Déčko“ pomáhá udržet vaše kosti silné Foto: „Déčko“ pomáhá udržet vaše kosti silné. Foto: istock.com

Zde je seznam těch, které byste užívat měli:

Multivitaminy: NE

Všechny je do těla dostanete vyváženou stravou. Je tedy zbytečné polykat pilulky. Desítky let se předpokládalo, že doplněk stravy ve formě multivitaminů, je pro tělo rozhodující. Vitamín C, který „posiluje váš imunitní systém“, vitamín A, který „chrání váš zrak“ a vitamín B, který vás „udrží v kondici“.

Všechny tyto vitamíny získáte z konzumace normální stravy. Studie z roku 2011 prokázala, že ženy, které užívaly multivitaminy, měly vyšší celkovou úmrtnost, než ženy, které doplňovaly vitamíny jen normální stravou.

Vitamín D: ANO

Berte ho. „Déčko“ pomáhá udržet vaše kosti silné a je ho obtížné dostat z jídla.

Antioxidanty: NE

Přeskočte je. Přebytek těchto látek byl spojen se zvýšeným rizikem některých typů rakoviny. Místo toho sáhněte po ovoci.

Vitamin C raději doplňujte ovocem. Foto: Vitamin C raději doplňujte ovocem. Foto: istock.com

Vitamín C: NE

Absolutně zbytečné konzumovat. Pravděpodobně vám nepomůže překonat zimu. Jezte raději citrusové plody.

Vitamin B3: NE

Neberte ho a raději si dopřejte tuňáka a lososa. Lidé, kteří v průběhu výzkumu brali B3, byli náchylnější k nemocem.

Zinek: ANO

Berte ho. Je výborný jako prevence nachladnutí.

Vitamin E: NE

Přebytek byl spojen se zvýšeným rizikem některých rakovin. Místo toho můžete jíst špenát.

Co žena na fotce ukázala?

FOTO: Obrázek, který ukáže, jak sprostou máte mysl! Poznáte, co má holka ve skutečnosti mezi nohama?

Erin byla zatčena za sex se třemi studenty.

GALERIE: Na internet se dostaly žhavé fotky učitelky, která byla zatčena za sex se třemi středoškoláky. Nedivíme se jim...

Článek je zařazen v: rady , vitamíny , prášky , vitamin C