Venis Dao vlezla do silnice na červenou. Pak se vztekala s telefonem v ruce

Influencerka Venis Dao na svém instagramovém profilu ukázala scénku, kdy vlezla na červenou na přechod. Dao se dopustila přestupku a pak se vztekala. Scénka byla sehraná, přesto spustila vlnu negativních reakcí.

Venis Dao přišla k přechodu, vůbec se nerozhlédla a vlezla do cesty řidiči, který dokázal vůz zastavit. Vendula pak na auto vylila nějakou tekutinu z kelímku. Tak v kostce vypadá scénka, která nasbírala řadu reakcí.

"Nevím, jestli to má být vtip, nebo jestli jste s řidičem domluvení. Ale asi si neuvědomuješ, že ty jako veřejně známá osobnost si děláš prdel z přecházení na červenou a ještě vyliješ pití na auto, které kvůli tobě troubí. Mně to přijde absolutně stupidní. Nevím, jestli ti přijde v pořádku podporovat idioty, kteří skáčou na přechod, když mají červenou," vzkázal influencerce jeden ze sledujících. Vlna nevole byla poměrně velká, řada lidí se v komentářích ptala, proč Venis tento obsah pro své sledující vyrábí.

Redakce Prima Lajk mladou influencerku před vydáním článku kontaktovala s dotazem, zda video je autentické nebo jde o sehranou scénku. Venduly jsme se také zeptali, proč vstupuje do vozovky na červenou a nechává se u toho natáčet. Také jsme se ptali, zda si Dao uvědomuje, jaký příklad tímto jednáním dává svým sledujícím.

"Scénka je sehraná. Já bych si nikdy nedovolila cokoliv vylít na auto, nebo se vůbec dotknout auta někoho druhého. To auto, které tam je, je moje auto, řídí ho moje asistentka. Děje se to před mým domem, kde vím, že reálně je to na parkovišti. Nic dramatického se tam stát nemůže," uvedla pro Prima Lajk Vendula Dao s tím, že podobný obsah je u zahraničních influencerů běžný. Podle ní její komunita chápe, že svůj obsah vytváří s nadhledem.

Vendula také uvedla, že video bylo velmi virální, proto ho viděli i lidé, kteří její tvorbu běžně nesledují. Dává Vendula špatný příklad mladým lidem a začínajícím influencerům?

"To je určitě zajímavý úhel pohledu. Pro mě je to k zamyšlení. Tady je to publikum určitě jiné, než je publikum v zahraničí. Následující měsíce chceme zkoumat, jak a na co nám lidé reagují, mám zkušební období nyní a zkoumám, jaký typ obsahu se líbí a je přijatelný a který už je za hranou. Pro mě je zpětná vazba extrémně užitečná, na základě toho vím, kde utvořit hranice. Cílem není nikoho pohoršovat či dávat špatný příklad. Byl to trend, který jsme si zkusili natočit a vidíme reakci publika a na základě toho víme, že tento typ obsahu nebude ideální pro Českou republiku," dodala Dao, která se věnuje také koučinku a seberozvoji.

Sdílejte článek

Přečtěte si také