Videa

9. prosince 2013 11:50

Ivana Nádvorníková

Celebrity jako placené tváře značek: Profit, nebo průšvih?

Celebrity jako placené tváře značek: Profit, nebo průšvih?

Už dlouhou dobu se žádná prestižní značka neprodává jen tak sama – každá potřebuje, aby ji reprezentovala nějaká tvář. Vzájemně se totiž podporují. Ne vždycky se ale kampaň vydaří. Občas udělá hvězda, které firma zaplatí tučný honorář za reprezentování, nějaký skandál… a to je pak průšvih. Podívejte se, kdo nejvíc tahá za nitky, koho vyhodili a kdo vším jen pěkně proplouvá…

Leni Pechová

Lady Gaga tváří značky Versace

Kontroverzní zpěvačka padla do oka známé návrhářce Donatelle Versace, která se rozhodla ze zpěvačky udělat novou tvář a múzu svého módního domu. Donatella je fascinována americkou zpěvačkou již od doby, kdy značka Versace vytvořila pro Lady Gaga kostýmy na koncertním turné The Monster Ball v roce 2010.

Nicole Kidman pro Jimmy Choo

Módní dům Jimmy Choo zvolil tuto dlouhonohou krásku tváří své nové kampaně na boty s obrovsky vysokými podpatky i přes to, že Kidman, která má skoro 180 cm, nosí lodičky jen zřídka. Nechce totiž převyšovat svého drobného manžela.

Jennifer Lawrence pro Miss Dior

Oscarová herečka se stala tváří kolekce Miss Dior francouzského domu, ale tato kampaň byla silně kritizovaná za neúměrné použití Photoshopu.

Charlize Theron pro Jadore Dior

Krásná herečka je u módního domu Dior už skoro veteránem. Charlize je tváří ikonického parfému J’adore již od roku 2003, kdy ji zvolil pro tuto kampaň John Galliano. Ten byl ale krátce nato vyhozen vyhozen pro své nacistické komentáře na veřejnosti.

Kate Hudson pro Ann Taylor

Americká značka, která je známá svým konzervativním oblečením, se poslední dobou potýkala s problémy. Jejich móda totiž působila příliš upjatě. Vedení se tedy rozhodlo pro mladistvou tvář, která přinesla tomuto jménu svěží nádech. Kate Hudson tak nahradila herečky jako Demi Moore a Julienne Moore. Vedení udělalo dobře, kampaně s Kate Hudson v hlavní roli přinesly nárůst prodeje o neskutečných 22 procent.

Blake Lively pro Chanel a Gucci a L´oreal Paris

Blake Lively pro Chanel a Gucci a L´oreal Paris

Nejenže se tato hvězda známá ze seriálu Superdrbna může pochlubit manželem Ryanem Raynoldsem, jedním z nejvíce sexy mužů světa (podle magazínu People). Svůdná blondýnka má v 27 letech za sebou kampaně pro značky jako je Chanel a Gucci. Minulý týden byla oficiálně zvolena novou tváří kosmetického velikána. Další známka toho, že život není fér.

Megan Fox pro Avon

Jedna z nejvíce sexy hereček Hollywoodu se stala tváří posledního parfému značky Avon, který nese název INSTINCT. Megan Fox, která je aktuálně podruhé těhotná, v kampani vypadá naprosto úchvatně.

Sienna Miller pro Burberry

V roce 2009 se Emma Watson stala tváří britské značky Burberry. Na kampani se objevila společně se svým o tři roky mladším bratrem. Nyní ale Emma předává v reprezentování značky pomyslné žezlo jiné britské herečce, Sienně Miller. Ta se pro změnu objevila v nové kampani společnosti Burberry společně se svým o 4 roky mladším snoubencem Tomem Sturridgem. Pak se do věci vložila Victoria Beckham. Letos údajně zatahala za správné šňůrky a přesvědčila zmiňovanou firmu, aby jako hlavní tvář dětské kolekce zvolili jejího syna Romea. Za tento krok byla následně velice kritizována, že se snaží „prodávat“ své potomky.

Sdílejte článek
Štítky hlavní role Lady Gaga herec Gucci Christian Dior Burberry Charlize Theronová Nicole Kidmanová módní dům Kate Hudsonová

Přečtěte si také