Virály

25. ledna 2021 12:54

sarka.turcekova@gmail.com

Firma vyzvala influencery, aby nezveřejňovali šťastné fotky z Dubaje! Proč je to sprosté a nechutné?

Sdílení až moc šťastně vypadajících fotek je prý necitlivé vůči lidem ve zbytku světa, kteří musejí nést následky pandemie koronaviru.

Cestovní společnost pro influencery varovala slavné osobnosti, aby nezveřejňovaly na svých sociálních sítích necitlivé fotografie z Dubaje. Na fotkách se celebrity často usmívají, jsou bez roušky jenom v plavkách a užívají si slunečních paprsků. Keith Herman jakožto generální ředitel společnosti Trending Travel, která připravuje bezplatné cesty pro vlivné osoby do všech možných destinací, prohlásil, že vzhledem k pokračující pandemii bude lepší, aby se tím nechlubily. Proto v důsledku omezení souvisejících s pandemií influencery vyzval, aby zbytečně nesdíleli fotografie, které by jen ublížily ostatním lidem, kteří si takových věcí v tuto chvíli dopřávat nemohou.

Když byl dotázán, zda si myslí, že by ovlivňovatelé měli cestovat do zahraničí v době, kdy většina lidí musí zůstat doma, Keith řekl, že to nebylo tak jednoduché. Řekl, že každý z nich měl dobrý důvod cestovat, ať už si myslíme, že to byl dobrý důvod, nebo ne – žádný z influencerů, který momentálně cestuje, pro společnost nepracuje. Jde prý o jednotlivce a je jen na nich, zda mají pocit, že by tam měli být, nebo ne. A když Keith komentoval ty osobnosti sociálních médií, které byly kritizovány za to, že se zjevně chlubí svými cestami, řekl, že s nimi nesympatizuje. Dodal, že někteří z nich škodí sami sobě tím, že to zveřejňují a chlubí se tím. Podle něj by měli být rozhodně opatrnější na to, co dělají.

Podle současných omezení Spojeného království je cestování do zahraničí povoleno pouze ze zvláštních důvodů, například z důvodu práce. A Keith říká, že to znamená, že influenceři jsou stále schopni dostat se do slunečnějšího podnebí, i když si není jistý, že je to pro ně moudré. Řekl, že musíme pamatovat na to, že mnoho z toho, co pro ně představuje práci, jsou vlogy nebo záběry na Instagramu propagující třeba dietní nápoje. V tom jim právě cestování pomáhá. Ale nové fanoušky si tímto krokem určitě nezískali.


Přečtěte si také