Virály

21. září 2021 10:36

redakce Prima Lajk

FOTO: Reklama na podprsenku schytala obrovský posměch. Poznáte, co je na ní špatně?

Tenhle marketingový tah se moc nepovedl. Nebo naopak to byl geniální ďábelský plán, jak upoutat pozornost?

Firma na dámské spodní prádlo Lounge Underwear sdílela na svém InstaStories propagační fotografii na jejich novou kolekci dámského prádla. Krajková bíla podprsenka byla popsána jako „skutečná definice lásky na první pohled“. Na tom by nebylo nic až tak zvláštního, že? Krásné spodní prádlo na nádherné modelce….

No jo, jenže marketingový tým chtěl, aby si zákazníci hned na první pohled všimli krajkové aplikace na podprsence a pojali to trochu nešťastně. Na fotografii to totiž vypadá, jako kdyby měla modelka jedno prso asi desetkrát větší než to druhé. Téhle „chyby“ si samozřejmě všimli i lidé na internetu a bez mrknutím oka se z fotky stal virál.

Na Twitteru získal obrázek tisíce lajků, retweetů a samozřejmě se to neobešlo ani bez posměvačných komentářů. „Když chceš větší prsa, ale povedlo se ti našetřit jenom na jedno,“ zavtipkoval jeden z komentujících. „Trvalo mi několik minut, než jsem pochopil, o co na té fotce jde,“ přiznal další uživatel. A co vy, došlo vám to?

Sdílejte článek
Štítky Twitter podprsenka spodní prádlo virál dámské spodní prádlo marketingová kampaň (ne)povedená reklama

Přečtěte si také