reklama

reklama

Dvakrát tak větší Snickers rozhodně není dvakrát větší...

Podvody, které na nás zkoušejí výrobci potravin. Taky jste naletěli?

Publikováno: 06.05.2019
Výrobci udělají pro to, aby prodali svoje produkty, opravdu úplně všechno. Včetně uvádění lživých informací na obalu a manipulace s lidskými emocemi.

reklama

Koupíte si dvě za cenu jednoho, ale najednou zjistíte, že mají dohromady ty dva kousky méně gramů nebo stejně jako jeden kousek. Nebo si koupíte super výhodné a levné balení, ale uvnitř najdete dost místa na vzduch nebo nějakou obalovou výplň. Asi znáte ten pocit, když jste rozdělali balení a uvnitř toho bylo méně, než jste si mysleli. Nebo v letáku byla super levná potravina, ale jakmile jste dorazili do obchodu, vůbec se na to akce nevztahovala. Některým potravinám se zkrátka vyplatí v obchodu vyhnout. Prohlédněte si velkou galerii marketingových manipulací, kterými nás výrobci doslova tahají za nos. 

Obaly, které klamou zákazníky 9

GALERIE: 15 důkazů, že obalům v obchodech nikdy nemůžete věřit. Tyhle odporné podvody výrobců vás totálně rozzuří

 

Ženy protestrovaly před VS 4

GALERIE: Polonahé ženy protestovaly před obchodem Victoria Secret. Co jim na světoznámé značce vadí?