návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
Reklama
Virály

GALERIE: 14 druhů jídel, které vám pomohou přibrat na váze a nabrat svaly. S tímhle jídelníčkem budete mít konečně vytouženou postavu

Ačkoliv to může znít paradoxně, k tomu, abyste přibrali na váze, vám nepomohou koblihy a nezdravé jídlo. Do svého jídelníčku budete muset zařadit potraviny bohaté především na bílkoviny a zdravé tuky. To jsou například mléčné výrobky, maso, vajíčka, ryby a ořechy. Pokud chcete nabrat svalovou hmotu, nesmíte samozřejmě zapomínat na řádné a pravidelné cvičení. Pokud si stále a dokola vaříte kuřecí prsa s rýží, následující seznam potravin vám určitě pomůže dostat vás jídelníček na úplně jinou úroveň.
Vydáno: 22.01.2019
Jídla vhodná pro růst svalové hmoty 10
Autor: brightside.me Jídla vhodná pro růst svalové hmoty 10
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
  1. Mléko pro silné kosti a energii. Ideální je zařadit do svého jídelníčku alespoň jeden mléčný výrobek denně.
  2.   Domácí smoothie namísto kupovaného. V krámě většinou obsahuje velké množství cukru a pokud si ho vyrobíte doma, přesně víte, co obsahuje a navíc vás vyjde asi na poloviční cenu. Doporučujeme smíchat například banán, mléko, čokoládový protein a lžíci arašídového másla.
  3. Avokádo. Jde o krále mezi zdravými tuky. Má spousty benefitů pro vaše zdraví a mimo jiné také spousty vitamínů (C, E, a K). Zařaďte ho do svých salátů.
  4. Červené maso. Najdete v něm vše, co potřebujete pro správný růst svalů.
  5. Hovězí jerky. Dejte si příště namísto brambůrků raději sušené maso. Jde o ideální zdravou svačinku.
  6. Sója. Jedná se o bohatý zdroj rostlinných bílkovin (až 35 %).
  7. Tofu. Ideální vegetariánská a veganská verze. Maso byste neměli konzumovat každý den a občas ho nahradit něčím více odlehčeným, ale stejně bohatým na bílkoviny, zde je tofu naprosto ideální volba.
  8. Losos či tuňák. Díky vysokému obsahu bílkovin a omega 3 mastným kyselinám jsou tyto dvě ryby také ideální pochoutkou.
  9. Vajíčka. Mají v sobě ukryté velké množství proteinů a také zdravé tuky.
  10. Hnědá rýže. Má vyšší obsah vlákniny, vitamínů a minerálů než bílá rýže.
  11. Fazole. Obsahují vlákninu, vitamín B a mají vysoký obsah proteinů a naopak nízký obsah tuků.
  12. Cizrna. Dobrý zdroj sacharidů.
  13. Čočka. Je levná a existuje spousty variant, zkuste například indickou kuchyni. Budete překvapeni, jak může se správně zvoleným kořením chutnat.
  14. Oříšky a arašídové máslo. Velmi zdravá svačina. Zkuste zařadit oříšky do svého jídelníčku. Můžete je kombinovat se salátem nebo je jíst samotné. Dobrou variantou je také 100% arašídové máslo, které si můžete namazat na chleba.

 

Článek je zařazen v: jídlo , svaly , fitness , cvičení , přibírání , váha , jídelníček , potraviny