GALERIE: 26 designérů, kteří by si zasloužili Nobelovu cenu za kreativitu. Který z nich vám přijde nejlepší?
To, jak dané věci působí na naše smysly, se ukázalo velmi rozhodující při samotném výběru.
Francouzský spisovatel a kritik Frédéric Beigbeder, který je mimo jiné také expertem na reklamu, jednou řekl: „Lidé nevědí, co chtějí, dokud jim to nenabídnete.“ A je velmi obtížné s ním nesouhlasit. Zvláště v dnešní době, kdy jsme reklamou přímo přehlceni.
Marketingoví specialisté se předhánějí v tom, kdo vytvoří lepší reklamu, která udeří na tu správnou cílovou skupinu. Snaží se zaujmout naše smysly, nalákat nás na krásný design, ale častokrát nás také ohromí svou originalitou, praktičností nebo vtipem. Podívejte se na 28 nejlépe propracovaných designérských kousků. Který se vám líbí nejvíc?