GALERIE: Slavným firmám byla přetvořena loga do doby koronaviru. Tyhle zábavné značky vás dostanou.
Díky dobrému logu je značka či firma lehce identifikovatelná a každé dobré oddělení marketingu musí jít s dobou, i když je to v tomto smyslu lehce hořkosladké. Slovinský tvůrčí ředitel Jure Tovrljan se rozhodl přetvořit slavná loga tak, aby odrážela problémy spjaté s koronavirem.
Projekt začal asi před týdnem, kdy Jure vytvořil 11 nových log-koronavirus. „Věci kolem COVID-19 se začaly opravdu vymykat z rukou a všechny mé sociální sítě zaplavily laciné meme obrázky,“ řekl Jure. „Rozhodl jsem se tedy oživit svou starou vášeň, a to design log, a viděl jsem příležitost pro kvalitní obsah.“
Tvůrce přišel s nápadem pro sérii tím, že se podíval na logo Starbucks a přemýšlel, jak by asi vypadala mořská panna s rouškou. Tento koncept ho zaujal natolik, že začal přemýšlet o dalších slavných logách, jako jsou Nike, MasterCard a dalších.
„Nejdříve jsem měl několik negativních komentářů, ale všechno bylo provedeno v pozitivním duchu,“ svěřil se. „Chtěl jsem jen šířit poselství jiným způsobem a dát lidem vědět, aby si udržovali sociální odstup a pokud možno zůstali doma.“