Ježíš dostane obří reklamu na Super Bowlu. Neuvěříte, kolik za ni církev zaplatila
Ježíš (ano, čtete správně) dostane vlastní reklamu během amerického Super Bowlu.
Je už dobře zaběhnutou tradicí, že během prestižního finále americké fotbalové ligy (NFL), jinak známého jako Super Bowl, všelijaké společnosti a filmová studia prezentují své produkty a služby divákům po celém světě. Letošek nebude jiný, tedy až na jednu věc. Kromě všech možných trailerů a reklam totiž podle všeho uzříme také televizní spot na Ježíše.
Za ten měla křesťanská církev utratit přes 20 milionů dolarů (zhruba 440 milionů korun) a cílem je podle všeho získat na svou stranu diváky, kteří jsou třeba maličko skeptičtí ohledně Ježíše, ale rádi by v něj věřili. Reklama bude každopádně součástí kampaně He Gets US, která si klade za cíl „navrátit Ježíše do domovů lidí“ a její dosah by podle odhadů mohl být až 100 milionů domácností. Což není málo.
Už teď je každopádně jasné, že bez ohledu na to, jak kvalitní nebo nekvalitní výsledný spot bude, ihned poté se opět rozjedou konverzace na téma, jestli náboženský a vůbec podobně aktivistický a propagační materiál patří na televizní obrazovky během takto vysoce sledovaných sportovních událostí, či nikoli.