návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
Reklama
Virály

ODHALENO: Mladá matka sdílela návod, jak se dostat zpět do formy! Dámy, zvládnete to taky?

Když se narodí dítě, žena obvykle nemá moc času na to, aby chodila do posilovny. Na druhou stranu každá novopečená maminka touží po tom, aby měla své staré tělo co nejdříve zpátky.
Vydáno: 10.07.2019
Domácí cvičení s dítětem 8
Autor: Olga Baykina/Nathalie Jomard Domácí cvičení s dítětem 8
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Olga Baykina je maminka tří dětí a podělila se o svůj návod, jak cvičit společně s ratolestmi doma a udržet se nejenom v dobré kondici, ale vytvarovat sexy ženské křivky.

  1. Dřepy – Držte své dítě před sebou, nohy rozkročte na šířku svých ramen a špičky vytočte směrem ven. Snažte se udělat dřep co nejníže dokážete a poté opakujte. Myslete na to, abyste měli paty neustále na zemi.
  2. Výpady – Položte si dítě na své břicho a dělejte výpady směrem dozadu. Střídejte přitom levou a pravou nohu.
  3. Boční výpady – Držte své dítě pod jeho bříškem. Poté vykročte doprava. Levou nohu držte rovně. Opakujte na druhou stranu.
  4. Kleště – Rozkročte se s vytočenými špičkami ven. Poté jděte do podřepu a zůstaňte v této pozici 2 minuty. Poté se znovu postavte a opakujte.
  5. Most – Lehněte si na záda a nadzvedněte své dítě nad sebe, nebo si ho posaďte na svou pánev. Poté pánev zvedejte ze země nahoru a následně ji vracejte dolu, nedotýkejte se však podlahy.
  6. Kolena k sobě – Opět si lehněte na zem a své nohy pokrčte, dítě si pak položte na své holeně, držte ho za ručičky a kolena přitahujte k bradě. Můžete svému dítěti dát vždycky pusu na čelo. Opět několikrát opakujte.
  7. Plank – Položte své dítě vedle sebe na podlahu. Lokty mějte v úrovni ramen a držte se v pozici prkno 1-2 minuty.
Článek je zařazen v: těhotenství , mateřství , tělo , proměna , cvičení , rady , tipy