Virály

5. listopadu 2020 07:48

sarka.turcekova@gmail.com

Předraženým rozpáraným punčocháčům od Gucci se vysmál celý internet! Vážně si je všichni kupují?

Těžko říct, proč by si někdo kupoval takhle šíleně předražené silonky, které jsou roztrhané. Překvapivě jsou ale docela populární.

Známá italská značka Gucci přišla s poměrně překvapivou novinkou. A tou jsou roztrhané silonky, které tahle společnost začala prodávat za neuvěřitelných 4 300 korun. Ano, správně, tolik chtějí za silonky, které si můžete koneckonců sami roztrhat doma, když na to přijde. To si ale zřejmě značka nemyslí. V rámci svojí aktuální kolekce Gucci představil černé roztrhané punčochy s dírami a očky. Dá se říct, že právě oka na punčocháčích jsou pro většinu lidí důvodem, že je na čase vyhodit je do koše. Tím spíše, když nejde například o děravé legíny – kde je alespoň vidět, že děravé být mají. Ale u punčocháčů to opravdu vypadá, že se ženě punčochy rozpáraly, a ona si ještě nekoupila nové.

Překvapivě se to ale zákazníkům obchodního gigantu líbí. A punčocháče se v online e-shopu rychle vyprodaly. Silonky však vzbudily na sociálních sítích hodně emocí, zejména proto, že se jim lidi naprosto vysmáli. Někteří lidé vtipně poznamenali, že jejich rozpárané a už nepoužitelné (alespoň pro ně) punčocháče se od těch prodávaných v nové kolekci vůbec neliší. Jediný rozdíl spočívá v tom, že je na punčocháčích logo známé značky. Dokonce se začaly objevovat spekulace, že se Gucci tímhle způsobem snaží jen vydělat na už nepoužitelných a vyřazených kusech. Proti tomu se však ohradila módní návrhářka. Museli prý pletací stroj naprogramovat tak, aby punčocháče jen vypadaly jako roztrhané, takže by se při nošení nikam dál už párat neměly.


Přečtěte si také