Tato letecké společnost servírovala v rámci veganského menu jen banán. Co na to cestující?
Letecká společnost servírovala v rámci veganského menu jen banán. Zdroj: JapanAirlinesWorldwide/Kris Chari/Facebook
Takové menu byste asi v byznys třídě nečekali.
Cestující Kris Chari letěl byznys třídou z Jakarty do Tokia se společností Japan airlines. Během sedmihodinového letu měla být naservírována dvě jídla – svačina a oběd. Pro pasažéry bez speciálního stravovacího omezení byl připraven opečený tuňák, lilkový salát s pomerančovou salsou a bagetou.
Kris Chari je vegan a ve svém menu dostal pouze obyčejný banán. „Moje snídaně byla banán. Špatně jsem pochopil letušku a myslel jsem si, že moje jídlo obsahuje banán. Když mi ho přinesli, myslel jsem si, že je to předkrm, ale ve skutečnosti to bylo celé menu. Sice byl dobrý, ale jako celé jídlo mi to přišlo nedostačující, zvlášť když ostatní cestující dostali mnohem chutnější a lepší menu,“ postěžoval si muž.
Mluvčí letecké společnosti Japan Airlines potvrdil, že jako svačina pro všechny, kteří vyžadovali zvláštní občerstvení, byl připraven banán. „Omlouváme se, že nedokážeme splnit očekávání. Budeme i nadále reagovat na potřeby zákazníků, kteří žádají speciální jídla s ohledem na rostoucí zájem,“ stálo ve vyjádření.
Tato letecká společnost servírovala v rámci veganského menu jen banán.