Zákazníci se diví, proč se pokladní pás pohybuje tak pomalu! Pak si přečetli ceduli a zůstali beze slova

Neexistuje snad člověk, který by rád čekal ve frontě, čas je přece drahocenný. Co, když vám někdo nabídne relaxační frontu?

Může být opravdu frustrující. Čekat v nekonečné frontě v supermarketu. Vy počítáte minuty a člověk před vámi vyžaduje kontrolu účtenky.

Zajímavé bylo pozorovat reakce lidí, kteří zaznamenali obzvláště pomalou frontu. Po bližším zkoumání objevili hlavní důvod.

Skotský řetězec supermarketů si uvědomuje, že někteří lidé potřebují trochu více času při placení, a tak přišel se speciálními pokladnami. Je určena pro ty, kteří se potýkají s problémy, jako je například demence, nebo pro ty, kteří trpí Alzheimerovou chorobou. Lidé, kteří trpí ztrátou paměti, se mohou dostat do stresu, když přijde čas placení a oni nemohou najít peníze, zatímco netrpěliví zákazníci vyčítavě hledí na jejich záda.

Pruh je také k dispozici těm, kteří mají autismus, sociální úzkost, a dokonce i pro rodiče nakupující s malými dětmi.

Uklidňující pokladna slouží zákazníkům mluvit s pokladníkem, požádat o pomoc a celkově zajišťuje dostatek času k placení.

Myšlenka přišla, když Wendy Menzies, poradce pro Alzheimerovu chorobu, sledoval návštěvníky obchodu a poté uspořádal seminář o povědomí o demenci. Společnost má mnoho bojujících s Alzheimerovou chorobou a demencí. Bohužel asi 25 procent z nich žije samo.


Přečtěte si také