návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
Reklama
Virály

Značka Calvin Klein se omluvila za kontroverzní reklamu s líbajícímí se ženami. Čím lidi tolik naštvala?

Tak tahle reklama se viditelně nepovedla. Modelka v ní dává francouzák fiktivní postavě – ženě, což příliš neocenila LGTBQ+ komunita. Vysmívá se snad reklama homosexuálům?
Vydáno: 20.05.2019
Calvin Klein
Calvin Klein Autor: Calvin Klein/Instagram
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Heslem kampaně slavné značky Calvin Klein je „Život je o otevřených dveřích“. V krátkém reklamním shotu dává modelka Bella Hadid milostný polibek další ženě – fiktivní počítačově vytvořené postavě Lil Miquela. I přesto se tato fiktivní postava zapsala mezi 25 nejvlivnějších lidí na internetu za poslední rok. Ale proč? Velké pobouření vyvolal lesbický polibek. Hodně lidí na sociálních sítích se vztekalo, že by společnost měla zvážit, jakou modelku uvnitř LGTBQ+ komunity použije.

Modelka Hadid, která reklamu natočila, je totiž heterosexuální, nikoliv lesba. Zatímco počítačové postavě je asi jedno, jak se prezentuje, tak Hadid to díky tomu nemá jednoduché vzhledem k tomu, že ji teď každý má za lesbičku. Další rozlícení vyplývá z toho, že společnost použila homoerotické napětí k tomu, aby přilákala pozornost. Calvin Klein podle queer komunity ukázala lesbičky v nejhorší možné podobě, kdy se heterosexuální žena líbá s animovanou postavou…

Calvin Klein se za svoji kampaň omluvil. „Koncept naší poslední kampaně měl podpořit svobodu projevu pro širokou škálu identit včetně genderového spektra a sexuálních identit. Tato kampaň byla vytvořena s cílem napadnout konvenční normy a stereotypy v reklamě. V tomto konkrétním videu jsme prozkoumali rozmazané hranice mezi realitou a představivostí. Chápeme a uznáváme, že líbání heterosexuálky se ženou mohlo být vnímáno provokativně. Jako společnost s dlouholetou tradicí LGTBQ+ práv rozhodně není naším úmyslem zkreslovat LGTBQ+ komunitu,“ vysvětlila společnost.

Lidé mají telefon v ruce i při sexu 2

ODHALENO: 1 z 10 lidí má během sexu telefon v ruce, tvrdí nová studie! Co smutného je k tomu vede?

Článek je zařazen v: Calvin Klein , kontroverzní reklama , LGBT , lesbický