reklama

reklama

Jemma-Louise Roberts
Autor: dailymail Jemma-Louise Roberts

Mladá dívka zemřela poté, co použila tampon!

lenizajicova. Publikováno: 22.09.2015
Jemma-Louise Roberts (13) náhle onemocněla. Lékař ji poslal domů s chybnou diagnózou. Domníval se, že ve škole chytla neškodný virus. Ona však umírala na otravu krve.

reklama

Pár hodin po návštěvě lékaře Jenna zemřela. Jednalo se o otravu krve způsobenou syndromem toxického šoku. Jedná se o onemocnění, které je často spjaté s používáním tamponu. Do těla se dostane infekce, ta přeroste v otavu krve, která může mít i fatální následky.

 „Jemma měla vysokou horečku, průjem a ukrutné bolesti břicha. Když jsme dorazili za doktorem, řekl, že se nakazila virusem a za pár dní bude v pořádku. Nedožila se druhého rána,“ řekla matka mladé dívky, která nyní dělá vše proto, aby poukázala na nebezpečí používání tampónů.

 *Syndrom toxického šoku je vzácné, ale smrtelně nebezpečné onemocnění. Způsobuje ho bakterie stafylokoka nebo streptokoka, pokud se dostane do krevního oběhu a začne produkovat toxiny.

Jen slupnu tohle...

Kluci, chcete vědět, jak se ženy cítí v průběhu menstruace?

 

Lze to natrénovat!

Krvavá lázeň? Sex v průběhu menstruace - ano, nebo ne?

reklama