Ochránci zvířat šokovali drsnou reklamou na oblečení vyrobené z lidské kůže. Přijde vám to za hranou?
Nezisková organizace bojující za práva zvířat PETA rozjela drsnou kampaň, ve které útočí na všechny obchody, které prodávají kožené výrobky.
Největší nezisková organizace na ochranu zvířat PETA, jejímž sloganem je „Nemáme žádné právo zvířata jíst, nosit jejich kůži a kožešiny, provádět na nich experimenty, využívat je v zábavním průmyslu, ani je jakýmkoli jiným způsobem vykořisťovat a týrat“ spustila drastickou kampaň pro nový „obchod“ Urban Outraged.
Značka má nabízet produkty vyrobené z lidské kůže. Tímto způsobem chce dát PETA jasnou zprávu obchodům, jež prodávají kožené výrobky, kvůli kterým zvířata trpí. Reklama je postavena tak, aby nejen přiměla designové značky přestat vyrábět kožené oděvy, ale i zákazníky uvažovat o původu produktů. Slogan kampaně zní jasně: „Móda, která se odvažuje položit otázku ‚Koho na sobě nosíš?‘“