Týpek volal na tísňovou linku kvůli zkaženému kuřecímu masu. Co mu na to proboha řekli?
Lidé na tísňové lince musejí mít někdy opravdu hroší kůži.
V rámci kampaně „Think Before You Dial“ aneb „Přemýšlej, než zavoláš“ zveřejnila britská policie záznam bizarního telefonátu muže, který se dovolal na tísňovou linku. Kampaň se snaží upozornit občany, aby nezneužívali linku tísňového volání nevhodnými a zbytečnými hovory a nezdržovali tak ty, kteří opravdu potřebují pomoc.
Jako příklad zveřejnila policie nahrávaný hovor muže, který zavolal na tísňovou linku kvůli smradlavému kuřecímu masu. „Dobrý den, omlouvám se, že vás otravuji, ale včera jsem koupil kuře v Tescu, a když jsem ho dneska otevřel, strašně smrdí,“ zaznělo v telefonním sluchátku na tísňové lince. „Ten smrad je až hnijící a nedá se to vydržet. Nevím, co s tím mám dělat, pomůžete mi?“
Poté, co mu operátor sdělil, že s tím nemůže nic udělat a že to bude muset vyřešit s daným supermarketem, se muž nechtěl nechat jen tak odbýt. „Co kdybych zaplatil benzín a vy byste pro mě poslali auto?“ zkoušel to znovu zoufalý muž. Operátor mu však rázně odpověděl, že mají na práci důležitější věci, než sbírat shnilá kuřata a zdvořile se spolu rozloučili.
Poté však, co policie záznam zveřejnila, se veřejnost začala bouřit. „Je jasné, že to byl starší člověk, který zjevně trpí demencí,“ komentoval to jeden uživatel. „Možná byste měli víc prošetřit, jestli je muž v pořádku, a ne to sdílet, aby ho všichni slyšeli,“ napsal další.