Žena si stěžovala na problém s e-shopem. Pracovník ji setřel tímto drsným komentářem. Vážně si to může dovolit?
Postěžovat si v nějakém obchodu nikdy nebylo těžší. Své o tom ví Helen, která napsala dotaz na Facebook shopu s elektronikou. Hned ale schytala výsměch.
Helen coby zákaznice napsala dotaz na facebookové stránky Argos, obchodu, který prodává elektroniku. Ptala se na to, pro nejsou nabízené produkty skladem. „Není tam žádná zpráva, dokud je nevložím do košíku – a ještě zvolím typ položky. Až v košíku zjistím, že ty položky nejsou skladem,“ napsala Helen celkem pochopitelnou zprávu.
Na to se ale dočkala výsměšných reakcí. „Možná by mohl programátor upravit stránky jenom pro ni, aby viděla, které položky jsou aktuálně dostupné. Nebo by mohl přijít k ní domů namasírovat jí nohy,“ odpověděla nějaká žena v komentáři. Na to pohotově reagoval pracovník Argosu s tím, že je to „vynikající nápad a že uvidí, co jejich IT kouzelníci mohou dělat“.
Společnost Argos později potvrdila, že Richard zareagoval útočně a jeho komentář byl vymazán. Helen se společnost omluvila.