návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
Reklama
Virály

Žena si stěžovala na problém s e-shopem. Pracovník ji setřel tímto drsným komentářem. Vážně si to může dovolit?

Postěžovat si v nějakém obchodu nikdy nebylo těžší. Své o tom ví Helen, která napsala dotaz na Facebook shopu s elektronikou. Hned ale schytala výsměch.
Vydáno: 23.01.2019
Pracovník zákaznici setřel 1
Autor: facebook.com/Argos Pracovník zákaznici setřel 1
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Helen coby zákaznice napsala dotaz na facebookové stránky Argos, obchodu, který prodává elektroniku. Ptala se na to, pro nejsou nabízené produkty skladem. „Není tam žádná zpráva, dokud je nevložím do košíku – a ještě zvolím typ položky. Až v košíku zjistím, že ty položky nejsou skladem,“ napsala Helen celkem pochopitelnou zprávu.

Na to se ale dočkala výsměšných reakcí. „Možná by mohl programátor upravit stránky jenom pro ni, aby viděla, které položky jsou aktuálně dostupné. Nebo by mohl přijít k ní domů namasírovat jí nohy,“ odpověděla nějaká žena v komentáři. Na to pohotově reagoval pracovník Argosu s tím, že je to „vynikající nápad a že uvidí, co jejich IT kouzelníci mohou dělat“.

Společnost Argos později potvrdila, že Richard zareagoval útočně a jeho komentář byl vymazán. Helen se společnost omluvila.

Kinder

Maminka tvrdí, že našla v Kinder vajíčku rasistickou hračku. Co na ní bylo tak příšerného?

Simpsonovi jedou dál!

Simpsonovi by měli dostat 31. a 32. sérii! Jak blízko je jejich potvrzení?

Článek je zařazen v: obchod , virál , stížnost