10. května 2020 16:00
sarka.turcekova@gmail.comZnámá youtuberka Sugar Denny prý neposílá zaplacené balíčky fanouškům a lidé jí nadávají. Na co se vymlouvá?
Internetem kolují stížnosti na českou youtuberku Sugar Denny, která údajně neposílá balíčky svým fanouškům. Ti ji pak za to na sociálních sítích kritizují.
Youtuberka přiznala, že se jí v dubnu dařilo a že evidovala během tohoto měsíce hodně objednávek zboží. Jenomže fanoušci a zákazníci už tak nadšení nebyli. Svého balíčku se totiž často vůbec nedočkali, i když za něj zaplatili. Proto pak na sociální sítě napsalo několik naštvaných zákazníků, kteří sdíleli i screeny, že si youtuberka zobrazovala jejich zprávy a neodpovídala na ně.
Samozřejmě youtuberku obvinili z toho, že si nechává peníze a balíčky neposílá. Dokonce pro tento účel vytvořili na instagramu profil @Salt_Denny, kde sdílejí svoje zkušenosti. Podle řady z nich jim nepřišel balíček ani po několika týdnech. Denny se omluvila a odpověděla tak, že by už měly být všechny stížnosti vyřešené anebo se na nich pracuje. Prý udělala několik administrativních chyb, které momentálně se svým týmem zlepšuje.
Veškeré objednávky i reklamace prý řeší dohromady s týmem lidí na tomu určeném speciálním e-mailu. Nejvíc problémů vzniklo podle jejích slov tím, že nedávali České poště telefon na příjemce balíku. Poté když pošťák nehodil do schránky ani výzvu, balíček se vrátil a příjemce o tom, že byl balíček doručován, vůbec nevěděl. Kvůli tomu dokonce Denny se svým týmem mění dopravce…
No, dejme tomu. Není to každopádně poprvé, co je youtuberka Sugar Denny pod palbou. Už v minulosti totiž žebrala o peníze na svůj nový notebook od fanoušků na Instagramu poté, co ji někdo okradl o věci a ona neměla peníze na nový. Za to se později omluvila, ale až poté, co se jí fanoušci začali ptát, jestli jí to nepřijde trapné…