22. srpna 2018 11:09
Markéta ŠkorňováKonec influencerů? Možná už brzy! Začněte pracovat, vzkazuje instagramová star
Říká vám něco jméno Josh Ostrovsky? Možná ho budete znát pod přezdívkou The Fat Jewish, se kterou vystupuje na sociálních sítích. Tuto americkou celebritu sleduje na Instagramu více než deset milionů lidí, on sám ale tvrdí, že doba influencerů se blíží ke konci. „Lidé by měli začít zase normálně pracovat, naučit se věci od píky, to vám dá víc, než internet,“ říká Josh ve svém rozhovoru pro CNN.
Zajímavý rozhovor odvysílala americká TV stanice CNN, ve kterém moderátoři zpovídali americkou hvězdu internetu Joshe Ostrovského. Ten se ve svém povídání zaměřil na dnešní „instagramovou dobu“, ve které chce každý druhý teenager, ale i dospělý, uspět ve virtuálním světě sociálních sítí.
Podle Joshe se ale doba influencerů pomalu blíží ke konci. Už teď se zdá trh dost přesycen fotkami západů slunce v L.A., dokonale naaranžovanými saláty a perfektními postavami. „Lidé začínají mít sociálních sítí plné zuby. Kolikrát se budu dívat na tvoje dítě? Kolikrát se zvládnu kouknout na snídaňovou misku s açaí?“ neudržel se Josh.
.@FATJEW knows you're burnt out on social media. That's why he's making wine. https://t.co/UKBpzkreQT pic.twitter.com/tHf9VUcPmh
— CNN Business (@CNNBusiness) July 24, 2018
A jaké je jeho řešení? Podle této internetové celebrity by se lidé měli vrátit k obyčejné práci. Naučit se vše od píky. Naučit se doopravdy pracovat. „To vás posune dál, než internet,“ říká Josh, kterého paradoxně právě internet slušně živý.
Na sociálních sítích se Josh začal objevovat od roku 2009 pod přezdívkou The Fat Jewish, která mu zůstala až do současnosti. Proslavil se především různými parodiemi a nyní ho sleduje neuvěřitelných 10 milionů lidí.
I přes velkou popularitu však Josh podporuje „normální práci“ a lidi, kteří nejsou světem sociálních sítí posedlí.
Kdo je influencer?
Osoba pohybující se na internetu, která vlastní a vytváří určitý kanál a skrze něj komunikuje se svými čtenáři a sledovateli. Začíná většinou s malou „fanouškovskou základnou“ a ke svému fanklubu se musí sama propracovat skrze originální obsah. Jakmile kolem sebe nashromáždí skupinu lidí, kteří se k její produkci rádi a pravidelně vrací, stává se vynikajícím, potenciálním spoluhráčem v propagaci určitých produktů i služeb