Virály

4. srpna 2020 18:58

sarka.turcekova@gmail.com

VIDEO: Nová šílená Tiktok challenge, kvůli které skončili teenageři v nemocnici. Co při ní museli dělat?

Teenageři skončili v nemocnici, protože se snažili splnit neuvěřitelně hloupou výzvu na TikToku.

Tři dospívající byli postupně hospitalizováni kvůli tomu, že chtěli vyzkoušet výzvu Benadryl, která se objevila na TikToku. Ta spočívá v tom, že si člověk vezme co nejvíc tablet Benadrylu, což je lék na alergii. To má vyvolat halucinace. Lidé se pak u takových podivných zážitků natáčí a podělují se o své zážitky. V květnu se snažili tuhle výzvu splnit právě i tři dospívající z Texasu, kteří se léky předávkovali. Jedna čtrnáctiletá dívka si vzala celkem 14 tablet, musela být odvezena do nemocnice, ale naštěstí se její stav vrátil do normálu.

Zdravotní sestra v dětském lékařském centru Cook podotkla, že tam měli jen za týden tři hospitalizace, kdy se jednalo o předávkování tímto lékem. Pokaždé šlo o to, že to viděli na TikToku a chtěli to jen zkusit. Lék však může způsobit vysokou srdeční frekvenci, arytmii, halucinace, ale také záchvaty. Teď na nebezpečnou výzvu upozorňuje snad každý rodič, jehož dítě se předávkovalo a varují před touto sociální sítí. Není to poprvé, kdy děti nebo dospívající zopakovali něco nebezpečného, co tam viděli.

Nemocnice upozorňují také na výzvu muškátového oříšku, kdy si uživatelé vezmou dvě až čtyři polévkové lžíce muškátového oříšku s mlékem nebo vodou a natáčejí své reakce. V tomto případě se snaží omámit se muškátovým oříškem, ale Americká asociace pro klinickou chemii uvádí, že může způsobit sucho v ústech, agitaci, podchlazení, halucinace a v některých případech kóma a smrt.

Sdílejte článek
Štítky výzva TikTok challenge

Přečtěte si také