Virály

27. září 2022 11:24

redakce Prima Lajk

Zaměstnanci v restauraci jsou placení za urážení hostů. Zákazníci dokonce odcházejí v slzách

Australský řetězec restaurací postavil svůj byznys na urážení a nadávání hostům.

Navštívit australský řetězec restaurací Karen’s Diner musí být opravdový zážitek. Podnik je totiž založen na záměrném urážení hostů a typickém chování hodné Karen. Pokud nevíte, kdo je „Karen“, asi jste doposud žili pod kamenem. Ve zkratce se ale jedná o popis hysterické bílé ženy kolem čtyřicítky s nesymetrickým účesem a maminu dvou dětí, která nevěří na očkování a má odhodlaný výraz ve tváři se snahou zajistit si speciální zacházení, na které má podle jejího názoru nárok.

Celosvětově se z Karen stal prostě jakýsi symbol prudiče s chytlavou frází: „Můžu mluvit s vaším vedoucím?“ A právě na tomto symbolu byl založen i podnik Karen’s Diner, kde se zaměstnanci k hostům chovají stereotypně hrubě. Nejdřív pobočky začínaly jen v Sydney, ale postupně se rozšířily po celé Austrálii, Velké Británii i USA.

Na někoho však drsné chování může být přece jen trochu moc. Sama restaurace ale varuje před hrubostí a sprostými slovy. „Nejsme Disneyland. Důrazně doporučujeme, aby nezletilí raději vůbec nechodili,“ uvádí řetězec na svých webových stránkách. I přes varování se však někteří citliví lidé rozhodnou restauraci zkusit a potom toho hořce litují.

To je koneckonců i případ ženy, která se po návštěvě Karen’s Diner rozplakala a stěžovala si na internetu. „Bylo to opravdu hrozné. Prostě mě šikanovali kvůli vlasům,“ napsala Australanka na sociální sítě s tím, že jí zaměstnanci nadávali „špinavý dobytku“, což ji rozplakalo. Příspěvek nakonec ukončila s tím, že nikomu nedoporučuje jít do restaurace, ve které se platí za šikanu. Zatímco jiní s ní sympatizovali, druzí poukazovali na to, že vzhledem k charakteru restaurace se to dalo čekat.


Přečtěte si také