Týpek si udělal billboard a webovky, aby si našel holku. Je to zoufalé, nebo romantické?
Nezadaný Brit našel originální způsob, jak se seznámit.
Londýňana Jeevana Bhachu už unavovalo být nezadaným a seznamovacích aplikací měl po krk. Řekl si proto, že zkusí štěstí originálním způsobem a půjde s kůží na trh, a to doslova. Za dva tisíce liber (v přepočtu asi šest tisíc korun) si nechal vyrobit obří billboardy se svou fotografií, odkazem na webovou stránku findjaveenawife.com a sloganem „Nejlepší Ind, kterého si vezmete s sebou“.
Originální reklamu na sebe nechal Jeevan umístit do dvou stanic metra v srdci Londýna, kde denně projde desítky tisíc lidí. Na svých webových stránkách, ano opravdu si je vytvořil, se představuje jako 31letý britský týpek s indicko-africkými kořeny hledající pokornou druhou polovičku toužící po rodině. Pro potencionální partnerky je na stránkách připraven dokonce i formulář, který s informacemi o sobě pošlou Jeevanovi. Tak co, dámy, zapůsobilo by to na vás?